szkolenia dla firm
Zarządzanie innowacjami
Żyjemy w epoce gwałtownych zmian technologicznych i społecznych. Co chwilę na świecie pojawia się jakiś nowy patent, produkt czy usługa. Dlaczego jednak tylko niektóre firmy korzystają z tak ogromnego tempa rozwoju, inne zaś trwają przy niedoskonałych produktach, przestarzałych procesach technologicznych czy nieefektywnej strukturze organizacyjnej, skazując się na los dinozaurów? Co jest specyficznego w organizacjach, które wciąż utrzymują się w czołówce światowej i wprowadzają coraz to lepsze produkty? Jak to się dzieje, że w większości organizacji ta ludzka aktywność nie przekłada się na trwałe i efektywne innowacje?
Dobry, twórczy pomysł to podstawa sukcesu rynkowego. W ramach procesów organizacyjnych pomysł musi zamienić się w opłacalny i dający się sprzedawać produkt czy usługę. Ludzie w organizacjach są nieustannie kreatywni – udoskonalają produkty, upraszczają procedury, rozwiązują problemy. Trening zarządzanie innowacjami kładzie nacisk na strukturalne uwarunkowania organizacji, które decydują o jej proinnowacyjnym charakterze.
Uczestnicy w trakcie szkolenia będą analizować przeszkody na drodze rozprzestrzeniania się innowacji i poznają metody przeciwdziałania tym przeszkodom. Kurs ten ułatwi również uczestnikom tworzenie właściwego klimatu organizacyjnego sprzyjającego kreatywności oraz pokaże, jak można wykorzystywać techniki twórczego myślenia do marketingu i testowania innowacji.
Dobry, twórczy pomysł to podstawa sukcesu rynkowego. W ramach procesów organizacyjnych pomysł musi zamienić się w opłacalny i dający się sprzedawać produkt czy usługę. Ludzie w organizacjach są nieustannie kreatywni – udoskonalają produkty, upraszczają procedury, rozwiązują problemy. Trening zarządzanie innowacjami kładzie nacisk na strukturalne uwarunkowania organizacji, które decydują o jej proinnowacyjnym charakterze.
Uczestnicy w trakcie szkolenia będą analizować przeszkody na drodze rozprzestrzeniania się innowacji i poznają metody przeciwdziałania tym przeszkodom. Kurs ten ułatwi również uczestnikom tworzenie właściwego klimatu organizacyjnego sprzyjającego kreatywności oraz pokaże, jak można wykorzystywać techniki twórczego myślenia do marketingu i testowania innowacji.
Ogólne cele szkolenia:
Po zakończeniu szkolenia jego uczestnicy będą:
- potrafili ocenić, jakie elementy zarządzania promują innowacyjność
- rozumieli, że innowacyjność firmy nie jest zbiorem doraźnych działań ale długotrwałym, zorganizowanym procesem
- wiedzieć, jak myślenie innowacyjne wpływa na efektywność i zyskowność firmy
- znali sposoby wprowadzania kultury proinnowacyjnej w ich firmie
- wiedzieć, jak szkolić przyszłych liderów innowacji i dlaczego są oni tak ważni