szkolenia dla firm
Techniki kreacji w reklamie
Od pewnego czasu toczy się spór, czy reklama ma być kreatywna czy skuteczna. Z pozoru nie ma sprzeczności pomiędzy tymi właściwościami. Jednak w praktyce często trudno jest pogodzić formy reklamy akceptowane przez grupę docelową (czy też klienta), a więc reklamę skuteczną, z jej innowacyjnością. Funkcjonuje nawet powiedzenie, że reklamy które wygrywają konkursy nie sprzedają produktu.
Celem tego szkolenia jest próba wykazania, że takie połączenie jest możliwe, chociaż niekiedy długo trzeba go poszukiwać. W tym poszukiwaniu ważną role odgrywają metody, które wspomagają nas wtedy, gdy brakuje nam pomysłów. Eksperci zawodowo zajmujący się rozwiązywaniem problemów opracowali szereg metod postępowania w sytuacjach, gdy znalezienie nowego rozwiązania jest po prostu koniecznością. Te metody - zwane technikami twórczego myślenia - to praktyczne wskazówki dotyczące tego, jak pracować nad problemem w sposób możliwie efektywny i skuteczny. Opanowanie umiejętności stosowania technik inwentycznych zwiększa łatwość generowania pomysłów, niezależnie od tego czy chodzi o wymyślenie nowego produktu, ulepszenie produktu już istniejącego, czy też o znalezienie pomysłu na skuteczne jego zareklamowanie. Oczywiście technik tych nie można zastosować zamiast myślenia. Choć jednak od niego nie uwalniają, podjęty wysiłek staje się przyjemniejszy i co najważniejsze bardziej efektywny, zaś włożona w niego energia jest wykorzystywana w sposób maksymalny. Skutkiem ubocznym pracy za pomocą technik twórczego myślenia jest wzrost kreatywności osób je stosujących.
Na szkoleniu zaprezentowane zostaną najważniejsze techniki grupowego rozwiązywania problemów na przykładach w większości dotyczących reklamy.
Celem tego szkolenia jest próba wykazania, że takie połączenie jest możliwe, chociaż niekiedy długo trzeba go poszukiwać. W tym poszukiwaniu ważną role odgrywają metody, które wspomagają nas wtedy, gdy brakuje nam pomysłów. Eksperci zawodowo zajmujący się rozwiązywaniem problemów opracowali szereg metod postępowania w sytuacjach, gdy znalezienie nowego rozwiązania jest po prostu koniecznością. Te metody - zwane technikami twórczego myślenia - to praktyczne wskazówki dotyczące tego, jak pracować nad problemem w sposób możliwie efektywny i skuteczny. Opanowanie umiejętności stosowania technik inwentycznych zwiększa łatwość generowania pomysłów, niezależnie od tego czy chodzi o wymyślenie nowego produktu, ulepszenie produktu już istniejącego, czy też o znalezienie pomysłu na skuteczne jego zareklamowanie. Oczywiście technik tych nie można zastosować zamiast myślenia. Choć jednak od niego nie uwalniają, podjęty wysiłek staje się przyjemniejszy i co najważniejsze bardziej efektywny, zaś włożona w niego energia jest wykorzystywana w sposób maksymalny. Skutkiem ubocznym pracy za pomocą technik twórczego myślenia jest wzrost kreatywności osób je stosujących.
Na szkoleniu zaprezentowane zostaną najważniejsze techniki grupowego rozwiązywania problemów na przykładach w większości dotyczących reklamy.