szkolenia dla firm
Tutoring, coaching i mentoring jako narzędzia pracy managera
Cele stawiane sobie współcześnie w biznesie, wydają się być coraz trudniej osiągalne ze względu na trwający postęp globalizacji, technologii i zachodzące zmiany demograficzne. Z tych zmian wynikają dodatkowe role i obowiązki menedżerów, które często dostarczają im wielu problemów. Pierwotnym zadaniem menedżerów było zarządzanie firmami. Obecnie muszą się uczyć, jak należy pełnić rolę przywódcy, która polega na przedstawieniu pracownikom wizji i misji. Naturalnym więc sposobem pracy menedżera jest coaching i mentoring. Dobrze jest, jeżeli jednocześnie w organizacji daje się zastosować dowolną odmianę tutoringu.
We wszystkich umiejętnościach, które są przedmiotem tego szkolenia, niezwykle ważny jest aspekt psychologicznej analizy każdego managera jak osoby, której narzędziem pracy mają się stać narzędzia interpersonalne oraz zasady psychologii uczenia.
We wszystkich umiejętnościach, które są przedmiotem tego szkolenia, niezwykle ważny jest aspekt psychologicznej analizy każdego managera jak osoby, której narzędziem pracy mają się stać narzędzia interpersonalne oraz zasady psychologii uczenia.
Ogólne cele szkolenia:
- praktyczne przygotowanie uczestników do pełnienia roli coacha lub mentora
- analiza cech własnych jako coacha lub mentora
- ukształtowanie/wykreowanie postaw profesjonalnego coachingu i mentoringu
- przedstawienie i ćwiczenie w używaniu praktycznych narzędzi, metod i sposobów coachingu i mentoringu
- analiza działania organizacji jako systemu stosującego tutoring